środa, 27 lipca 2011

Small Shopping !

Hej ! :) Dzisiaj , pojechałam z kuzynką do parku porobić kilka zdjęć , ale ogólnie na lody , bo okazało się , że jest w szczecinie mega ciepło i jest śliczna pogoda ... :) BYło super , niestety Kasia już pojechała :(! Jak wracałam z Kasią do domu jechaliśmy na rynek gdzie był Rossman :) W autobusie którym jechałyśmy jeden przestanek spotkaliśmy pana , który dał mi 20 zł :) haha ! Następnie pojechaliśmy do Ross i kupiłam dwie rzeczy , należące do kosmetyków :
Hey! :) Today, I went with my cousin to the park do some work a few pictures, but generally on the ice, because it turned out that the bristles are mega hot and the weather is beautiful ... :) It was great, unfortunately, Barry has already gone: (just came back with Kate to the house we went to the market where he was Rossman:) were driving the bus where we met a przestanek gentleman who gave me 20 zł:) haha! Then we went to Ross and bought two things, belonging to cosmetics :
Ja lecę , a fotki z dzisiejszego spacerku , dodam jutro :)
papa <3
I'm flying, and photos of today's spacerku, I will add tomorrow:)
Bye <3

1 komentarz:

  1. trochę dziwnie piszesz. ile masz lat ?
    jak chcesz pisać po angielsku, to nie tłumacz tekstów w translatorze, bo to w ogóle nie brzmi.

    OdpowiedzUsuń